Все про чай

Технологія виробництва чайних пакетиків

Чайний пакетик - це закритий пакетик з фільтрувального паперу, який зазвичай містить разову дозу чаю для одноразової заварки. Пакетик, як правило, закривається металевою дужкою, тому що клей негативно позначився б на смакових якостях чаю. Деякі виробники не закривають пакетик, а просто зав'язують його ниткою. Іноді зустрічаються пакетики, закриті термоспособом, для цього внутрішня поверхня фільтр-паперу містить термопластикове волокно. Більшість чайних пакетиків мають нитку, за яку пакетик легко можна витягнути з готового чаю.

Форма пакетика може бути різною. У Європі поширені прямокутні пакетики, які можуть бути однокамерними або двокамерними (у другому випадку пакетик являє собою два прямокутних пакетика з однією спільною стороною і має більший внутрішній об'єм). У Великобританії популярні плоскі круглі пакетики без шнура, які укладаються на дно чашки. Крім пакетиків, розрахованих на заварювання однієї чашки чаю, випускаються і більші, на кілька порцій води, для заварювання в чайнику або електричної кавоварці. Нарешті, випускаються чайні пакетики без чаю, різних розмірів, на дві-три ложки сухої заварки - вони дозволяють заварювати будь-який чай (він просто засипається в пакет, який потім перетягується ниткою) і призначені для підвищення зручності заварки і полегшення подальшого чищення заварювальних приладів.

Найбільш часто зустрічається наступний склад фільтр-паперу чайних пакетиків: натуральне деревне волокно (65-75%), термопластикове волокно (15-23%), волокно абаки (10%). Такий фільтр-папір добре пропускає воду, хімічно нейтральний, ніяк не впливає на смак чаю, не містить розчинних у воді компонентів, сам не розчиняється у воді і нічого в неї не виділяє. Останнім часом деякі виробники почали випускати чай в пакетиках з пластикової сітки.

Деякі пакетиковані чаї випускають у подвійній упаковці: кожен фільтр-пакетик поміщають в окремий заклеєний паперовий конверт або запаяний герметичний конверт з фольгованого пластика. Така фасовка краще зберігає ароматизацію чаю і захищає його від вбирання сторонніх запахів протягом тривалого часу, але помітно збільшує ціну.